• הגעת למקום הנכון

קרולרים וכריית מידע

קרולר, או ספיידר, או רובוט, או Web Scraper הינה תוכנה אשר יודעת לרוץ על אתר או סדרת אתרים, לסרוק את הנתונים ולשלוף אותם. יש אתרים שאינם ששים לכך, אבל בסופו של דבר כל מידע שנגיש לגולשים, נגיש גם לנו. אגב, המונח כריית מידע אינו מדויק בהקשר הזה.

במרוצת השנים כתבנו למעלה מ-100 קרולרים לאתרים שונים, אז צברנו מעט מומחיות בנושא. בין אם זו רשימת מוצרים, מחירים, אימיילים, טלפונים, תמונות, בעלי מקצוע ועוד – כל עוד זה חוקי אנחנו שם.

נ.ב. אנחנו מופיעים בעמוד במקום הראשון בגוגל בכתיבת קרולרים – מתכנת קרולר.

Web Crawler

מה מייחד אותנו

לא רק שאנחנו מנוסים ומקצועיים, אנחנו גם יודעים להתגבר על מכשולים ולעקוף חסימות מכל אתר.

יש שני אלמנטים מהותיים בכתיבת בקרולר. התכנות שלו, וההרצה שלו בפועל. אנחנו עושים את שני הדברים. אמור לנו איפה ומתי – ואנחנו ניתן לך את המידע שאתה צריך, ומהר.

טוב לדעת

התוכנה שלנו גולשת לעמוד או העמודים הנבחרים, קוראת את ה HTML ושולפת את המידע הנחוץ. כמובן, יש לכך יותר מזה, אבל הנה אחת הטכניקות.

כפי מספר השעות כפול מחיר לשעה. אבל כמו תמיד, תקבלו הערכת מחיר לפני ביצוע העבודה. במידה ונעשה שימוש ב- Proxy, העלות שלו תמומן בידי הלקוח.

פרוקסי הינו מחשב ביניים אשר תפקידו לתווך או לחצוץ בין המחשב שגולש לאתר ובין השרת. היתרון הוא שהפרוקסי יכול לשבת במדינה אחרת ובכך לדוגמא לעקוף מגבלות של ארץ מוצא, אם ישנן כאלו. כמו כן, שימוש בכמה פרוקסי-ם במקביל מאפשר להימנע מחסימות או מלעורר חשד.

מעוניין בשרות קרולרים וכריית מידע?

כל השרותים