חפשו בגוגל מתכנת פרילנסר מנוסה

היום אמרתי לעצמי נבדוק משהו וחיפשתי מתכנת פרילנסר מנוסה בגוגל. נחשו מי מקום 4?

אין לי הסבר לתופעה המשמחת. אמנם אני אכן מתכנת פרילנסר מנוסה הכול אמת. אבל איך גוגל יודע את זה? הכול 100% קידום אורגני נטו, בלי פרסומות או חברות קידום. פשוט בניתי אתר חדש, כתבתי 10 מאמרים ויש לי מעל 20 שנות ניסיון בתכנות. זה הכול.

מתכנת פרילנסר מנוסה - מקום 4 בגוגל

אוקיי אגלה לכם "סוד" נוסף. התקנתי את התוסף Yoast SEO ותיקנתי את המאמרים שלי לפי ההנחיות של התוסף. למשל, לא לכתוב משפטים ארוכים. לפזר את מילות המפתח (מתכנת מנוסה) פה ושם. לא להשתמש בשפה פסיבית?! (כתבתי את האתר הזה ולא אתר זה נכתב על ידי). מוזר. למשל בדיוק בנקודה הנוכחית כתבתי כ- 120 מילים. צריך 300. ולהוסיף כמה לינקים. אין בעיה אבל קחו בחשבון שהמאמר נגמר כאן 🙂

היעד הבא הוא כמובן לעבור את מקום 3, tdu-sites הנה אני בא. אני אבקר שנייה באתר שלו נראה על מה מדובר. הרשמים בהמשך. טוב במחשבה שנייה אני לא יכול לפרט על המתחרים זה לא יהיה אתי. אבל בואו נגיד שהכול טוב.

רק נשאר להוסיף לינק, למשל לעבודות לדוגמא. אבל לא נעשה את זה בנאלי. נשזור את זה בפסקה באופן טבעי. זה לא Yoast SEO אומר, זה אני אומר. למה? כי מעבר לקידום של גוגל, צריך לחשוב על הגולשים. אני לא רוצה למרוח. אז יאללה אם אתם רוצים לראות את העבודות שלי פשוט תלחצו על התפריט למעלה, פרויקטים. אין יותר לינקים במאמר הזה.

נ.ב Yoast SEO נתן לי ציון עשר על המאמר בכל זאת.

עדכון

אמא תראי: אני מקום ראשון בגוגל!

מתכנת פרילנסר מנוסה - מקום 1 בגוגל