קידום אתרים בידי מתכנת

שאלה: למי היית הולך בנוגע לבחירת תרופת מרשם, לרוקח או לרופא? אני מאמין שאתם מבינים לאן אני הולך עם זה. קידום אתרים זו מומחיות, אבל האם זו עבודה רק לכותבי תוכן או אנשי שיווק? יש פה אלמנטים של מחקר, הבנה, דיוק והגיון בריא. ומי מוסמך יותר למשימות כאלה מאשר מתכנת מנוסה?

אומנות ה- SEO החלה לפני 20 שנה. אבל מאז העולם התקדם והיום אין הרבה נעלמים בנוגע לקידום אתרים. כולם כבר יודעים על מילות מפתח, קישורים, תכנים וכדומה. אבל כשצריך לקבל החלטה מה לקשר, מה להדגיש, איזה מבנה לוגי להעניק לאתר – ולבצע את כל זה – הרי שאין טוב כמתכנת מומחה.

מפרט טכני

על מגוון האפשרויות שיישמנו באתרנו אתם מוזמנים לקרוא במאמרים באתר בנושא SEO. רק נציין שחלק מהדברים רק מתכנתים ידעו לבצע. זו הסיבה שמקדמי אתרים "רגילים" משתמשים באנשי מקצוע לצורך עבודתם. אבל למה צריך את התיווך הזה אם יש בנמצא מתכנת מנוסה? כביכול עוד איש מקצוע בשרשרת, אבל זאת חוליה חזקה שיכולה להחליף את האחרות.

כתיבת תכנים

פה אנו לוקים בחסר. מצד שני, גם מנועי חיפוש לא יודעים לכתוב מאמרים אז אפשר להיפגש באמצע. בנקודה בה אנשים מבינים ומנועי חיפוש לא מתקשים. אנחנו לא חיים נחמן ביאליק אבל יודעים לשזור מילים בהנאה על מנת למקסם הזדמנויות. האמת, עדיף להשאיר את זה לכותבי תוכן מומחים. אם אתה כזה ומעוניין בקישור האחרון, צור קשר.

קידום אתרים: מקרה מבחן

האתר הזה, במתכונתו הנוכחית, קיים כשבועיים-שלושה. בבנייתו הושם דגש על קידום במנועי חיפוש. לכן, טכנית הוא בנוי נכון – עוד לפני שנכתבה בו מילה אחת. אנו מדברים לא רק על מהירות טעינה ושאר ההמלצות של גוגל. וגם לא רק על תכנים. זה השילוב הייחודי ביניהם אשר יכול לנצח כי הושקעה בו מחשבה.

מבחן התוצאה

אנחנו בעמוד הראשון בכמה חיפושים שונים בגוגל. עדיין יש מקום לשיפור בנוגע למילות חיפוש כמו "קידום אתרים". אבל אנחנו עובדים על זה ונעדכן.